BOČKOVÁ, Barbora. Aplikace systému alternativní a augmentativní komunikace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 263-280. ISBN 978-80-210-6673-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166083, author = {Bočková, Barbora}, address = {Brno}, booktitle = {Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}, edition = {1. vydání}, editor = {OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {alternative and augmentative communication; children and pupils with special educational needs; communication skills development; unaided systems; aided systems; special hardware and software}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6673-1}, pages = {263-280}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Aplikace systému alternativní a augmentativní komunikace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1166083 AU - Bočková, Barbora PY - 2013 TI - Aplikace systému alternativní a augmentativní komunikace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066731 KW - alternative and augmentative communication KW - children and pupils with special educational needs KW - communication skills development KW - unaided systems KW - aided systems KW - special hardware and software N2 - Kapitola je zaměřena na otázku aplikace systémů alternativní a augmentativní komunikace, které pomohou v realizaci komunikačního záměru i dětem a žákům, jejichž komunikační schopnost je výrazně narušena. Tyto systémy mají své důležité místo i ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti těchto žáků. Charakteristika systémů, které jsou aplikovány v naší speciálně pedagogické praxi, je doplněna výsledky dílčího výzkumného šetření – příklady jejich využití při vzdělávání žáka se specificky narušeným vývojem řeči. ER -
BOČKOVÁ, Barbora. Aplikace systému alternativní a augmentativní komunikace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~263-280. ISBN~978-80-210-6673-1.
|