Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166177, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education}, edition = {1.vydání}, editor = {PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {pupil; special educational needs; Framework Educational Programme for Basic Education, school educational needs; inclusive education; inclusive didactics; research teams in the research project}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-245-1}, pages = {13-28}, publisher = {Masarykova unoverzita}, title = {Sedmý rok realizace výzkumného záměru}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1166177 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Sedmý rok realizace výzkumného záměru VL - Neuveden PB - Masarykova unoverzita CY - Brno SN - 9788073152451 KW - pupil KW - special educational needs KW - Framework Educational Programme for Basic Education, school educational needs KW - inclusive education KW - inclusive didactics KW - research teams in the research project N2 - V kapitole je prezentován Výzkumný záměr (MSM0021622443) Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. a výzkumné týmy určené k jeho realizaci. Výzkumný záměr (VZ) je koncipován jako výzkum základní, dlouhodobý a intenzivní. Z metodologického hlediska se jedná o dvě dimenze (strategie) řešení problému, o metodologickou dimenzi monografickou a statistickou. V rámci monografické procedury je výzkum řešen jako kvalitativní a výsledkem bude vytvoření epistémé pro empirický výzkum. Předmětem zájmu je formulovat teoretický fundament zkoumaného problému, provést analýzu dostupných materiálů a zpracovat komparativní studie se zahraničím. V rámci statistické procedury se VZ diferencuje metodologicky do oblastí, které jsou identické se subproblémy VZ. VZ je koncipován na období let 2007-2013. Předmětem bádání je systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními potřebami (SVP) v základní škole s důrazem na postupnou implementaci RVP ZV. Výstupy jsou prezentovány po etapách ve formě konferencí a publikační činnosti. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Sedmý rok realizace výzkumného záměru. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education}. 1.vydání. Brno: Masarykova unoverzita, 2013, s.~13-28. ISBN~978-80-7315-245-1.
|