KOVÁŘOVÁ, Marta, Jana POLÁKOVÁ, Susan MALY, Hana STADLEROVÁ, Marcela LANDOVÁ, Petr KAMENICKÝ, Marianna PETRŮ, Petr KUNČÍK a Michal MARUŠKA. CREATIVE HELP: tvůrčí dílny s romskými dětmi. Online. 1. vyd. Brno: MUNI press, 2013. 105 s. CREATIVE HELP. ISBN 978-80-210-6612-0. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CREATIVE HELP: tvůrčí dílny s romskými dětmi
Název česky CREATIVE HELP: tvůrčí dílny s romskými dětmi
Název anglicky CREATIVE HELP: Workshops with Roma children
Autoři KOVÁŘOVÁ, Marta (203 Česká republika, garant, domácí), Jana POLÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Susan MALY (840 Spojené státy, domácí), Hana STADLEROVÁ (203 Česká republika, domácí), Marcela LANDOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr KAMENICKÝ (203 Česká republika, domácí), Marianna PETRŮ (203 Česká republika, domácí), Petr KUNČÍK (203 Česká republika, domácí) a Michal MARUŠKA (203 Česká republika, domácí)
Vydání 1. vyd. Brno, 105 s. CREATIVE HELP, 2013.
Nakladatel MUNI press
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072257
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6612-0
Klíčová slova česky speciální výtvarná výchova; Romové; tvůrčí dílna; sociální; znevýhodnění; kreativita; pedagogická praxe
Klíčová slova anglicky special art education; Romanies; creative workshop; social disadvantage; creativity; pedagogical practice
Štítky CREATIVE HELP, ROMOVÉ
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: MgA. Bc. Marta Kovářová, Ph.D., učo 106296. Změněno: 1. 4. 2014 13:34.
Anotace
Publikace prezentuje výstupy akčního výzkumu uskutečněného v rámci tvůrčích dílen, které proběhly pod záštitou projektu Speciální výtvarná výchova v letech 2010-2013. Text nejprve představuje teoretická východiska aktivit, které se uskutečnily v participující instituci – Muzeum romské kultury, Brno. Praktikující studenti společně s výzkumníky vycházeli z dispozic a potřeb konkrétních klientů a ve vlastních tvůrčích dílnách respektovali specifika instituce. Výsledky výzkumu byly zveřejněny ve formě analýz průběhů a výstupů vybraných tvůrčích aktivit.
Anotace anglicky
The publication presents the outcomes of action resear of workshops that were implemented as a part of the project Special Art spanning the years 2010-2013. The text presents the theoretical basis of activities that took place in the participating institution – Museum of Romany Culture in Brno. Practising students concentrated on dispositions and needs of specific clients and they respected the specifications of the institution in the creative workshops. The framework of the study program Special Art is based on the results of the analysis of the process and output of the selected project.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/15.0210, interní kód MUNázev: Speciální výtvarná výchova (Akronym: Speciální výtvarná výchova)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální výtvarná výchova, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 00:22