2013
Lifelong learning and teachers of gifted students
ŠŤÁVA, Jan, Gabriela VĚCHTOVÁ a Miroslav JANDAZákladní údaje
Originální název
Lifelong learning and teachers of gifted students
Název česky
Celoživotní učení učitelů nadaných žáků
Autoři
ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Miroslav JANDA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Guiding gifted pupils and students in Czech school, od s. 8-21, 14 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072296
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6557-4
Klíčová slova česky
Nadané děti; vzdělávací programy; legislativní základy práce s nadanými žáky; přístupy učitelů k nadaným žákům; metody práce; schopnosti; nadání; koncepce; předpoklady; myšlení; identifikace; diagnostika; empirický výzkum;
Klíčová slova anglicky
talented pupil;science of education for gifted children; child development; research; pedagogical-psychological advisory service; knowledge; Czech schools; diagnostic
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 4. 2014 14:19, Dana Nesnídalová
V originále
Readiness of Czech schools to work talented pupil in the process of education is even still not of legislative support reflected by own teachers. This the conclusion of research is reaction of the reality\and offers current view of the problematic of registration of talented pupil and teachers readiness to work with these children in school.
Česky
Připravenost českých škol pracovat s talentovanými žáky v procesu vzdělávání stále ještě není na úrovni, kterou umožňují legislativní podpory. Tento závěr z výzkumu je reakcí na současnou realitu a nabízí aktuální pohled na problematiku učitele s nadanmi žáky.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|