C 2013

Lifelong learning and teachers of gifted students

ŠŤÁVA, Jan, Gabriela VĚCHTOVÁ a Miroslav JANDA

Základní údaje

Originální název

Lifelong learning and teachers of gifted students

Název česky

Celoživotní učení učitelů nadaných žáků

Autoři

ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Miroslav JANDA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Guiding gifted pupils and students in Czech school, od s. 8-21, 14 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00072296

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6557-4

Klíčová slova česky

Nadané děti; vzdělávací programy; legislativní základy práce s nadanými žáky; přístupy učitelů k nadaným žákům; metody práce; schopnosti; nadání; koncepce; předpoklady; myšlení; identifikace; diagnostika; empirický výzkum;

Klíčová slova anglicky

talented pupil;science of education for gifted children; child development; research; pedagogical-psychological advisory service; knowledge; Czech schools; diagnostic

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 4. 2014 14:19, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Readiness of Czech schools to work talented pupil in the process of education is even still not of legislative support reflected by own teachers. This the conclusion of research is reaction of the reality\and offers current view of the problematic of registration of talented pupil and teachers readiness to work with these children in school.

Česky

Připravenost českých škol pracovat s talentovanými žáky v procesu vzdělávání stále ještě není na úrovni, kterou umožňují legislativní podpory. Tento závěr z výzkumu je reakcí na současnou realitu a nabízí aktuální pohled na problematiku učitele s nadanmi žáky.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání