RYCHNOVSKÝ, Boris. Učebnice integrované přírodovědy a nadaní. In Šťáva, J. UČITEL A NADANÝ ŽÁK . Sbor. ref. mezinár. virtuál. sem. 4.12.2012. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2013, s. 43-47. ISBN 978-80-210-6672-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učebnice integrované přírodovědy a nadaní.
Název anglicky Texbooks of INTEGRATED SCIENCE and gifted pupils
Autoři RYCHNOVSKÝ, Boris.
Vydání 1. vyd. Brno, UČITEL A NADANÝ ŽÁK . Sbor. ref. mezinár. virtuál. sem. 4.12.2012, od s. 43-47, 5 s. 2013.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6672-4
Klíčová slova česky nadaní žáci; rozvoj vědomostí a dovedností; učebnice Integrované přírodovědy; témata
Klíčová slova anglicky gifted pupils; development of knowledge and skills; textbooks of Integrated Science; themes
Změnil Změnil: doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc., učo 267. Změněno: 24. 2. 2014 16:50.
Anotace
Příspěvek shrnuje možnosti využití nově koncipovaných učebnic INTEGROVANÉ PŘÍRODOVĚDY 1–6 pro rozvoj vědomostí a dovedností nadaných žáků. Výzkumné šetření na vzorku studentů Pedagogické fakulty MU a učitelů bylo směrováno k možnostem využití témat pro účely výuky na základních školách.
Anotace anglicky
The contribution describes application of new texbooks INTEGRATED SCIENCE 1-6 for development of knowledge and skills gifted pupils. Research among students in Faculty of Education and teachers was directed at utility of themes for education at secondary schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:35