PANČOCHA, Karel. Pre-service Teachers´Attitudes towards Individuals with Disabilities ans Inclusion. In SEHRBROCK, P., ERDÉLYI, A., GAND, S. (Hrsg.). Internationale und Vergleichende Heil- und Sonderpädagogik und Inklusion. Individualität und Gemeinschaft als Prinzipien Internationaler Heil- und Sonderpädagogik. 1. vydání. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt, 2013. s. 123-129. ISBN 978-3-7815-1944-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pre-service Teachers´Attitudes towards Individuals with Disabilities ans Inclusion
Autoři PANČOCHA, Karel.
Vydání 1. vydání. Bad Heilbrunn, Internationale und Vergleichende Heil- und Sonderpädagogik und Inklusion. Individualität und Gemeinschaft als Prinzipien Internationaler Heil- und Sonderpädagogik, od s. 123-129, 7 s. 2013.
Nakladatel Julius Klinkhardt
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-7815-1944-2
Klíčová slova anglicky pupil; special educational needs; Framework Educational Programme for Basic Education; school educational programme; inclusive education; inclusive didactics; research teams in the research project
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc., učo 42604. Změněno: 26. 2. 2014 15:38.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumné záměry
VytisknoutZobrazeno: 21. 4. 2021 02:13