ŠAMALOVÁ, Michaela. Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka: názory učitelů na gymnáziích. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 101-124. Spisy Pedagogické fakulty MU 165. ISBN 978-80-210-6682-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka: názory učitelů na gymnáziích
Název česky Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka: názory učitelů na gymnáziích
Název anglicky Pedagogical Translation in English language teaching: Grammar School Teachers' Beliefs
Autoři ŠAMALOVÁ, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, od s. 101-124, 24 s. Spisy Pedagogické fakulty MU 165, 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072391
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6682-3
Klíčová slova česky Didaktický překlad; výuka anglického jazyka; komunikační přístup; tradiční přístup; dotazník
Klíčová slova anglicky Pedagogical translation; English language teaching; Communicative Approach; traditional methods; questionnaire
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D., učo 183825. Změněno: 3. 3. 2014 09:45.
Anotace
Kapitola se zabývá názory učitelů anglického jazyka na gymnáziích na užití didaktického překladu ve výuce anglického jazyka. V první části jsou představeny cíle výzkumného šetření a metodologický postup při konstrukci výzkumného nástroje (dotazník). Následně jsou presentovány vybrané výsledky šetření.
Anotace anglicky
The contribution deals with grammar school techer beliefs about using pedagogical translation in English language teaching. In the first part we present the goals of the research study and the methodological procedure of the survey instrument construction (questionnaire). In the second part we introduce selected results of the survey.
Návaznosti
MUNI/A/0744/2012, interní kód MUNázev: Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II (Akronym: AKTEV II)
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 11:19