BOČKOVÁ, Barbora. Analýza komunikační schopnosti dětí a žáků - možnosti v diagnostice vývoje řeči. In KLENKOVÁ, J. et al. Jedinci s narušenou komunikační schopnosti a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 53-72. ISBN 978-80-210-6652-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza komunikační schopnosti dětí a žáků - možnosti v diagnostice vývoje řeči
Název anglicky Analysis of Communication Skills in Children and Pupils - Possibilities in Speech and Language Assesment
Autoři BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Jedinci s narušenou komunikační schopnosti a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb, od s. 53-72, 20 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072411
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6652-6
Klíčová slova česky narušený vývoj řeči; diagnostika; narušená komunikační schopnost; vývojová dysfázie; specificky narušený vývoj řeči; speciální vzdělávací potřeby; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; logoped; inkluzivní škola
Klíčová slova anglicky impaired speech development; diagnostic; impaired communication ability; pupil with special educational needs; speech therapist; inclusive school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D., učo 67483. Změněno: 24. 3. 2014 08:48.
Anotace
V kapitole jsou prezentovány výsledky výzkumných projektů, realizovaných v rámci řešení Výzkumného záměru MSM 0021622443 „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Výzkumné projekty byly zaměřeny na problematiku diagnostiky vývoje řeči a narušeného vývoje řeči. Výzkum byl realizován u dětí a žáků se zdravotním postižením a také u jejich intaktních vrstevníků.
Anotace anglicky
The chapter presents the results of the research projects implemented within the research project „Special Needs of pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education“ (MSM 0021622443). The subprojects focused on the problematics of the speech development diagnosis and on the diagnosis of the impaired speech development. The research was effectuated with the children and pupils having disabilities and with the intact children of the same age.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 07:03