BOČKOVÁ, Barbora. Analýza komunikační schopnosti dětí a žáků - možnosti v diagnostice vývoje řeči. In KLENKOVÁ, J. et al. Jedinci s narušenou komunikační schopnosti a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 53-72. ISBN 978-80-210-6652-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1167413, author = {Bočková, Barbora}, address = {Brno}, booktitle = {Jedinci s narušenou komunikační schopnosti a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb}, edition = {1. vydání}, editor = {KLENKOVÁ, J. et al.}, keywords = {impaired speech development; diagnostic; impaired communication ability; pupil with special educational needs; speech therapist; inclusive school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6652-6}, pages = {53-72}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Analýza komunikační schopnosti dětí a žáků - možnosti v diagnostice vývoje řeči}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1167413 AU - Bočková, Barbora PY - 2013 TI - Analýza komunikační schopnosti dětí a žáků - možnosti v diagnostice vývoje řeči VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066526 KW - impaired speech development KW - diagnostic KW - impaired communication ability KW - pupil with special educational needs KW - speech therapist KW - inclusive school N2 - V kapitole jsou prezentovány výsledky výzkumných projektů, realizovaných v rámci řešení Výzkumného záměru MSM 0021622443 „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Výzkumné projekty byly zaměřeny na problematiku diagnostiky vývoje řeči a narušeného vývoje řeči. Výzkum byl realizován u dětí a žáků se zdravotním postižením a také u jejich intaktních vrstevníků. ER -
BOČKOVÁ, Barbora. Analýza komunikační schopnosti dětí a žáků - možnosti v diagnostice vývoje řeči. In KLENKOVÁ, J. et al. \textit{Jedinci s narušenou komunikační schopnosti a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~53-72. ISBN~978-80-210-6652-6.
|