2013
Motivační metody v matematice a výsledky průzkumu užívání těchto metod ve výuce nadaných žáků
NOVOTNÁ, JiřinaZákladní údaje
Originální název
Motivační metody v matematice a výsledky průzkumu užívání těchto metod ve výuce nadaných žáků
Název česky
Motivační metody v matematice a výsledky průzkumu užívání těchto metod ve výuce nadaných žáků
Název anglicky
Motivation and diagnostics of students gifted in science
Autoři
NOVOTNÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku, od s. 55-69, 15 s. 354, 2013
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072434
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-244-4
Klíčová slova česky
diagnostika; motivace; nadání; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
diagnostics; motivation; giftedness; science education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2014 23:22, PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D.
V originále
Autorka nabízí pohled na současné perspektivy inkluze, inovativních vzdělávacích metod a na motivování nadaných žáků v České republice ve výuce matematiky a přírodovědy. Jsou uvedeny výzkumné výstupy ve vzdělávání nadaných žáků. Kapitola je zaměřena na motivování nadaných žáků v matematice s využitím různých speciálních postupů.
Anglicky
The author provides current perspectives on inclusion, innovative educational methods and motivation of gifted students in Czech schools on the background of teaching science and mathematics. There are presented research results for the education of gifted students. The chapter is focused on motivation of gifted students using various specific practices in mathematics.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|