HUBLOVÁ, Gabriela. Výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce v terciálním vzdělání. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 173-188. Spisy Pedagogické fakulty MU 165. ISBN 978-80-210-6682-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1167645, author = {Hublová, Gabriela}, address = {Brno}, booktitle = {Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II}, edition = {1. vydání}, editor = {Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.)}, keywords = {E-learning; ICT; communicative competence; writing; English}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6682-3}, pages = {173-188}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce v terciálním vzdělání}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1167645 AU - Hublová, Gabriela PY - 2013 TI - Výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce v terciálním vzdělání VL - Spisy Pedagogické fakulty MU 165 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066823 KW - E-learning KW - ICT KW - communicative competence KW - writing KW - English N2 - Přehledová studie mapuje výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení cizojazyčného psaní v anglickém jazyce v terciárním vzdělávání v letech 2005-2012. Nejprve je zhodnocen stav domácího empirického poznání, a to především na základě analýzy disertačních výzkumů. V druhé části jsou prezentovány relevantní zahraniční výzkumné studie publikované v uvedeném období ve vybraných recenzovaných odborných časopisech. ER -
HUBLOVÁ, Gabriela. Výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce v terciálním vzdělání. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). \textit{Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~173-188. Spisy Pedagogické fakulty MU 165. ISBN~978-80-210-6682-3.
|