HUBLOVÁ, Gabriela. Výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce v terciálním vzdělání. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 173-188. Spisy Pedagogické fakulty MU 165. ISBN 978-80-210-6682-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce v terciálním vzdělání
Název česky Výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce v terciálním vzdělání
Název anglicky Research in the use of e-learning in developing EFL/ESL writing in tertiary education
Autoři HUBLOVÁ, Gabriela (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, od s. 173-188, 16 s. Spisy Pedagogické fakulty MU 165, 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072439
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6682-3
Klíčová slova česky E-learning; ICT; komunikační kompetence; psaní; anglický jazyk
Klíčová slova anglicky E-learning; ICT; communicative competence; writing; English
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D., učo 63926. Změněno: 3. 3. 2014 13:25.
Anotace
Přehledová studie mapuje výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení cizojazyčného psaní v anglickém jazyce v terciárním vzdělávání v letech 2005-2012. Nejprve je zhodnocen stav domácího empirického poznání, a to především na základě analýzy disertačních výzkumů. V druhé části jsou prezentovány relevantní zahraniční výzkumné studie publikované v uvedeném období ve vybraných recenzovaných odborných časopisech.
Anotace anglicky
The review presents research in the use of e-learning in developing EFL/ESL writing conducted between 2005 and 2012. First, doctoral research accomplished in the Czech Republic is introduced in detail, and the overall state of empirical research in the country is indicated. Second, relevant foreign empirical studies published in selected international academic journals in the aforementioned period are presented.
Návaznosti
MUNI/A/0744/2012, interní kód MUNázev: Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II (Akronym: AKTEV II)
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 20:01