DOBROVOLNÁ, Alena. Využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na 2. stupni ZŠ. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 159-171. Spisy Pedagogické fakulty MU 165. ISBN 978-80-210-6682-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na 2. stupni ZŠ
Název česky Využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na 2. stupni ZŠ
Název anglicky Using interactive whiteboard in teaching English with interactive boards at lower-secondary stage of elementary school
Autoři DOBROVOLNÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, od s. 159-171, 13 s. Spisy Pedagogické fakulty MU 165, 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072448
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6682-3
Klíčová slova česky Interaktivní tabule; pozorování; typy interakce; řečové dovednosti; komunikace; komunikační kompetence; komunikační příležitosti; žák; učitel
Klíčová slova anglicky Interactive whiteboard; observation; types of interaction; language skills; communication; communicative competence; opportunities for communication; learner; teacher
Změnil Změnila: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D., učo 24252. Změněno: 21. 3. 2014 08:04.
Anotace
Kapitola popisuje proces a výsledky výzkumu využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na druhém stupni základních škol. Dlouhodobý výzkum na 2. stupni základních škol, provedený formou nefokusovaného pozorování, byl zaměřen na způsob použití této moderní pomůcky, na typy interakce a na to, zda je v hodinách angličtiny poskytován při vyučování s interaktivní tabulí dostatečný prostor rozvoji komunikační kompetence.
Anotace anglicky
The chapter describes a process and results of the research in the field of using interactive whiteboards in teaching English at lower-secondary level of basic schools. The long-time research done in lower-secondary schools in the form of non-focused observation concentrated in ways of using this modern device, on types of interaction and also tried to find out whether there is sufficient space for developing communicative competence in lessons of English when interactive boards are used.
Návaznosti
MUNI/A/0744/2012, interní kód MUNázev: Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II (Akronym: AKTEV II)
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 15:59