C 2013

Využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na 2. stupni ZŠ

DOBROVOLNÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na 2. stupni ZŠ

Název česky

Využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na 2. stupni ZŠ

Název anglicky

Using interactive whiteboard in teaching English with interactive boards at lower-secondary stage of elementary school

Autoři

DOBROVOLNÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vydání. Brno, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, od s. 159-171, 13 s. Spisy Pedagogické fakulty MU 165, 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00072448

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6682-3

Klíčová slova česky

Interaktivní tabule; pozorování; typy interakce; řečové dovednosti; komunikace; komunikační kompetence; komunikační příležitosti; žák; učitel

Klíčová slova anglicky

Interactive whiteboard; observation; types of interaction; language skills; communication; communicative competence; opportunities for communication; learner; teacher
Změněno: 21. 3. 2014 08:04, PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola popisuje proces a výsledky výzkumu využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na druhém stupni základních škol. Dlouhodobý výzkum na 2. stupni základních škol, provedený formou nefokusovaného pozorování, byl zaměřen na způsob použití této moderní pomůcky, na typy interakce a na to, zda je v hodinách angličtiny poskytován při vyučování s interaktivní tabulí dostatečný prostor rozvoji komunikační kompetence.

Anglicky

The chapter describes a process and results of the research in the field of using interactive whiteboards in teaching English at lower-secondary level of basic schools. The long-time research done in lower-secondary schools in the form of non-focused observation concentrated in ways of using this modern device, on types of interaction and also tried to find out whether there is sufficient space for developing communicative competence in lessons of English when interactive boards are used.

Návaznosti

MUNI/A/0744/2012, interní kód MU
Název: Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II (Akronym: AKTEV II)
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty