2013
Využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na 2. stupni ZŠ
DOBROVOLNÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na 2. stupni ZŠ
Název česky
Využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na 2. stupni ZŠ
Název anglicky
Using interactive whiteboard in teaching English with interactive boards at lower-secondary stage of elementary school
Autoři
DOBROVOLNÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, od s. 159-171, 13 s. Spisy Pedagogické fakulty MU 165, 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072448
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6682-3
Klíčová slova česky
Interaktivní tabule; pozorování; typy interakce; řečové dovednosti; komunikace; komunikační kompetence; komunikační příležitosti; žák; učitel
Klíčová slova anglicky
Interactive whiteboard; observation; types of interaction; language skills; communication; communicative competence; opportunities for communication; learner; teacher
Změněno: 21. 3. 2014 08:04, PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
V originále
Kapitola popisuje proces a výsledky výzkumu využití interaktivní tabule při vyučování anglickému jazyku na druhém stupni základních škol. Dlouhodobý výzkum na 2. stupni základních škol, provedený formou nefokusovaného pozorování, byl zaměřen na způsob použití této moderní pomůcky, na typy interakce a na to, zda je v hodinách angličtiny poskytován při vyučování s interaktivní tabulí dostatečný prostor rozvoji komunikační kompetence.
Anglicky
The chapter describes a process and results of the research in the field of using interactive whiteboards in teaching English at lower-secondary level of basic schools. The long-time research done in lower-secondary schools in the form of non-focused observation concentrated in ways of using this modern device, on types of interaction and also tried to find out whether there is sufficient space for developing communicative competence in lessons of English when interactive boards are used.
Návaznosti
MUNI/A/0744/2012, interní kód MU |
|