GRŮZOVÁ, Lucie. Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu
Název česky Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu
Název anglicky The readiness of preschool children for enter to primary school in international context
Autoři GRŮZOVÁ, Lucie.
Vydání 2014.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Připravenost, zralost, sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí.
Klíčová slova anglicky readiness, ripeness, socially and culturally disadvantaged environment.
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 3. 2015 16:54.
Anotace
Prezentace ukazuje sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí v souvislosti se školní Připraveností dítěte a charakterizuje vzdělávací kontext v Polsku, na Slovensku, v Maďarsku a v České Republice.
Anotace česky
Prezentace ukazuje sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí v souvislosti se školní Připraveností dítěte a charakterizuje vzdělávací kontext v Polsku, na Slovensku, v Maďarsku a v České Republice.
Anotace anglicky
Presentation shows the socially and culturally environment and its influence on child readiness for school and it brings some findings in Hungary, Poland, Slovakia and Czech Republic.
VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 17:01