Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu
GRŮZOVÁ, Lucie. Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu |
Název česky | Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu |
Název anglicky | The readiness of preschool children for enter to primary school in international context |
Autoři | GRŮZOVÁ, Lucie. |
Vydání | 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Připravenost, zralost, sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí. |
Klíčová slova anglicky | readiness, ripeness, socially and culturally disadvantaged environment. |
Změnil | Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 3. 2015 16:54. |
Anotace |
---|
Prezentace ukazuje sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí v souvislosti se školní Připraveností dítěte a charakterizuje vzdělávací kontext v Polsku, na Slovensku, v Maďarsku a v České Republice. |
Anotace česky |
---|
Prezentace ukazuje sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí v souvislosti se školní Připraveností dítěte a charakterizuje vzdělávací kontext v Polsku, na Slovensku, v Maďarsku a v České Republice. |
Anotace anglicky |
---|
Presentation shows the socially and culturally environment and its influence on child readiness for school and it brings some findings in Hungary, Poland, Slovakia and Czech Republic. |
VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 17:01