W 2013

Narušená komunikační schopnost, sluchové postižení

KLENKOVÁ, Jiřina, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HRICOVÁ, Radka HORÁKOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Narušená komunikační schopnost, sluchové postižení

Název anglicky

Communicative Disability, Hearing Impairment

Autoři

KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí), Barbora BOČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Ilona BYTEŠNÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka HRICOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Radka HORÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00072473

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

žák; škola; speciální vzdělávací potřeby; inkluze

Klíčová slova anglicky

pupils; school; special educational needs; inclusion
Změněno: 3. 3. 2014 12:07, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.

Anotace

V originále

Ve workshopu byly prezentovány výsledky výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením a žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole a dále byly tyto výsledky diskutovány se všemi účastníky workshopu.

Anglicky

In the workshop were presented results of the research, which was focused on the inclusion education of pupils with hearing impairment and pupils with impaired communication ability in the primary school. This focus was discussed with all members of workshop.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání