k 2014

Respektující přístup v edukaci žáků na počátku školní docházky

HORKÁ, Hana a Markéta ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ

Základní údaje

Originální název

Respektující přístup v edukaci žáků na počátku školní docházky

Název česky

Respectful approach in education of pupils at the beginning of the school

Vydání

Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ, 2014

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta
Změněno: 12. 3. 2015 16:04, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Návaznosti

MUNI/A/0926/2013, interní kód MU
Název: Znalostní báze učitelství a její reflexe
Investor: Masarykova univerzita, Znalostní báze učitelství a její reflexe, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty