2014
Na jaké úrovni reflektují studenti PdF MU své zkušenosti z učitelské praxe?
PRAVDOVÁ, BlankaZákladní údaje
Originální název
Na jaké úrovni reflektují studenti PdF MU své zkušenosti z učitelské praxe?
Autoři
PRAVDOVÁ, Blanka
Vydání
ZKUŠENOST-REFLEXE-UČENÍ v pedagogické teorii a praxi, 2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Změněno: 22. 2. 2015 08:09, Mgr. Blanka Vaculík Pravdová, Ph.D.
Anotace
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky obsahové analýzy kvalitativních dat získaných z reflektivních deníků 22 studentů studijního programu Učitelství pro ZŠ. Zápisy vznikaly po dobu 10 týdnů, kdy studenti praktikovali na ZŠ. Výzkumná sonda si klade za cíl (a) odpovědět na otázku, jaké úrovně reflexe, ve vztahu k předkládaným teoretickým konceptům, dosahují studenti učitelství na počátku NMgr. studia a (b) navrhnout možnosti dalšího postupu při ovlivňování kvality reflektivního učení budoucích učitelů.