k 2014

Na jaké úrovni reflektují studenti PdF MU své zkušenosti z učitelské praxe?

PRAVDOVÁ, Blanka

Základní údaje

Originální název

Na jaké úrovni reflektují studenti PdF MU své zkušenosti z učitelské praxe?

Autoři

PRAVDOVÁ, Blanka

Vydání

ZKUŠENOST-REFLEXE-UČENÍ v pedagogické teorii a praxi, 2014

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta
Změněno: 22. 2. 2015 08:09, Mgr. Blanka Vaculík Pravdová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje výsledky obsahové analýzy kvalitativních dat získaných z reflektivních deníků 22 studentů studijního programu Učitelství pro ZŠ. Zápisy vznikaly po dobu 10 týdnů, kdy studenti praktikovali na ZŠ. Výzkumná sonda si klade za cíl (a) odpovědět na otázku, jaké úrovně reflexe, ve vztahu k předkládaným teoretickým konceptům, dosahují studenti učitelství na počátku NMgr. studia a (b) navrhnout možnosti dalšího postupu při ovlivňování kvality reflektivního učení budoucích učitelů.