Deklarierte versus realisierte Förderung von Mehrsprachigkeit aus bildungs- und sprachenpolitischer ...
JANÍKOVÁ, Věra. Deklarierte versus realisierte Förderung von Mehrsprachigkeit aus bildungs- und sprachenpolitischer Sicht. In Die Internationale Deutschlehrertagung (IDT). 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Deklarierte versus realisierte Förderung von Mehrsprachigkeit aus bildungs- und sprachenpolitischer Sicht |
Název česky | Deklarovaná versus realizovaná podpora mnohojazyčnosti z hlediska vzdělávací a jazykové politiky |
Název anglicky | Declared versus realized promotion of multilingualism in terms of education and language policy |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Die Internationale Deutschlehrertagung (IDT), 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Itálie |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/13:00066975 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | mnohojazyčnost; výuka cizích jazyků; jazyková politika; analýza |
Klíčová slova anglicky | multilingualism; foreign language learning and teaching; language policy; analysis |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 11. 3. 2014 10:30. |
Anotace |
---|
Der Beitrag stellt einige partielle Ergebnisse des Forschungsprojektes Mehrsprachigkeit in der tschechischen Schule: Deutsch nach Englisch (GAP 407/11/0321) vor, das unter anderem auf die Ist-Situation in Tschechien in Bezug auf die fremdsprachenpolitische Facette des Mehrsprachigkeitskonzepts fokussiert. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumného projektu Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině (GAP 407/11/0321). Je analýzou současného stavu realizace konceptu mnohojazyčnosti v České republice z hlediska výuky cizích jazyků. |
Anotace anglicky |
---|
The paper presents partial results of a research project Multilingualism in the Czech school: learning and teaching of German after English (GAP 407/11/0321). It is an analysis of the current state of implementation of the concept of multilingualism in the Czech Republic in terms of teaching foreign languages. |
Návaznosti | |
---|---|
GAP407/11/0321, projekt VaV | Název: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině |
Investor: Grantová agentura ČR, Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině |
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 23:52