LUPAČ, Michal. Východiska pro tvorbu výzkumného nástroje pro komparativní výzkum kurikulárních dokumentů tělesné výchovy. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 47-58. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN 978-80-210-6677-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Východiska pro tvorbu výzkumného nástroje pro komparativní výzkum kurikulárních dokumentů tělesné výchovy
Název česky Východiska pro tvorbu výzkumného nástroje pro komparativní výzkum kurikulárních dokumentů tělesné výchovy
Název anglicky Basis for creation of research tool for comparative research of physical education curricular documents
Autoři LUPAČ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům, od s. 47-58, 12 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33, 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072538
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6677-9
Klíčová slova česky komparace; výzkum kurikula; metodologie; tělesná výchova
Klíčová slova anglicky comparison; curriculum research; methodology; physical education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Michal Lupač, Ph.D., učo 209483. Změněno: 24. 3. 2014 13:20.
Anotace
Cílem kapitoly je na základě výzkumu dostupných studií v oblasti komparace projektovaného kurikula poukázat na proces a východiska tvorby výzkumného nástroje pro komparaci projektovaného kurikula tělesné výchovy ve vybraných zemích Evropy. Kapitola se dále zabývá teoretickými východisky a následně popisuje proces tvorby kategoriálního systému jako nástroje pro samotnou studii.
Anotace anglicky
The aim of the chapter is based on research studies available in the comparison of the projected curriculum to highlight the process and basis of the research tool for comparing the projected physical education curriculum in selected European countries. The chapter also deals with the theoretical basis and then describes the process of creating categorical system as a tool for the study itself.
Návaznosti
MUNI/A/0706/2012, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2013)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 00:22