2014
Využití formulace klinického případu pří výuce a výzkumu psychoterapeutického výcviku
HYTYCH, Roman a Michal ČEVELÍČEKZákladní údaje
Originální název
Využití formulace klinického případu pří výuce a výzkumu psychoterapeutického výcviku
Název anglicky
Application of Case formulation in psychotherapy education as well as in research of psychotherapy training
Autoři
HYTYCH, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) a Michal ČEVELÍČEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
PSYCHIATRIA-PSYCHOTERAPIA-PSYCHOSOMATIKA, 2014, 1338-7030
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/14:00073533
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky
case formulation; integration; psychotherapy training
Změněno: 7. 4. 2015 19:10, PhDr. Roman Hytych, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá možnostmi využití formulace případu jako nástroje při univerzitní výuce psychoterapie a při výzkumu psychoterapeutických výcviků. Integrativní model formulace případu B. Ingramové je vysvětlen na příkladu výuky kurzu Psychoterapie dětí a dospívajících. Výzkum Výcviku integrace v psychoterapii slouží j a- ko ukázka použití formulace případu při výzkumu.
Anglicky
The article deals with possibilities how case formulation can be used in psychotherapy education and in r e- search of psychotherapy training. B. Ingram's integrative model of case formulation is elaborated in the co n- text of its application in the course Children's and Adolescents' Psychotherapy. Research of Training in Ps y- chotherapy Integration serves as an example of case formulation use in research.
Návaznosti
GAP407/11/0141, projekt VaV |
|