J 2014

Využití formulace klinického případu pří výuce a výzkumu psychoterapeutického výcviku

HYTYCH, Roman a Michal ČEVELÍČEK

Základní údaje

Originální název

Využití formulace klinického případu pří výuce a výzkumu psychoterapeutického výcviku

Název anglicky

Application of Case formulation in psychotherapy education as well as in research of psychotherapy training

Autoři

HYTYCH, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) a Michal ČEVELÍČEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

PSYCHIATRIA-PSYCHOTERAPIA-PSYCHOSOMATIKA, 2014, 1338-7030

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/14:00073533

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

case formulation; integration; psychotherapy training
Změněno: 7. 4. 2015 19:10, PhDr. Roman Hytych, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek se zabývá možnostmi využití formulace případu jako nástroje při univerzitní výuce psychoterapie a při výzkumu psychoterapeutických výcviků. Integrativní model formulace případu B. Ingramové je vysvětlen na příkladu výuky kurzu Psychoterapie dětí a dospívajících. Výzkum Výcviku integrace v psychoterapii slouží j a- ko ukázka použití formulace případu při výzkumu.

Anglicky

The article deals with possibilities how case formulation can be used in psychotherapy education and in r e- search of psychotherapy training. B. Ingram's integrative model of case formulation is elaborated in the co n- text of its application in the course Children's and Adolescents' Psychotherapy. Research of Training in Ps y- chotherapy Integration serves as an example of case formulation use in research.

Návaznosti

GAP407/11/0141, projekt VaV
Název: Utváření integrativní psychoterapeutické perspektivy: analýza výcviku integrace v psychoterapii
Investor: Grantová agentura ČR, Utváření integrativní psychoterapeutické perspektivy: analýza výcviku integrace v psychoterapii