PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 187-207. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN 978-80-210-6677-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu
Název anglicky Skills in mathematics of pupils with dyscalculia: verification of research tool and research results
Autoři PAVLÍČKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům, od s. 187-207, 21 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33, 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072683
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6677-9
Klíčová slova česky didaktický test; dyskalkulie; matematika
Klíčová slova anglicky didactic test; dyscalculia; mathematics
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Pavlíčková, Ph.D., učo 104296. Změněno: 18. 3. 2014 19:16.
Anotace
Kapitola se zaměřuje na odlišnosti v úrovni osvojených dovedností v matematice u žáka s dyskalkulií a u žáků bez dyskalkulie. Prezentujeme zde postup ověřování výzkumného nástroje, kterým byl didaktický test, a hlavní i dílčí výsledky výzkumného šetření, které se zaměřují na dovednosti žáka v matematice.
Anotace anglicky
The chapter focuses on the differences in the level of skills in mathematics by pupils with dyscalculia and pupils without dyscalculia. We present the verification procedure of a research tool, which was didactic test, and the main and partial results of the research that focus on student skills in mathematics.
Návaznosti
MUNI/A/0706/2012, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2013)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 15:12