2013
Faktory úspěchu
ODEHNALOVÁ, PavlaZákladní údaje
Originální název
Faktory úspěchu
Název česky
Faktory úspěchu
Název anglicky
Factors of succes
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, Rozvoj malých a středních podniků v příhraničních oblastech, od s. 61-71, 11 s. Rozvoj malých a středních podniků v příhraničních oblastech, 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita a FH Wien WKW
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-6656-4
Klíčová slova anglicky
factors of succes; strategies; demand; competition
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2014 13:03, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
Kapitola popisuje faktory úspěchu stavebních podniků v České republice. Jedná se zejména o popis strategií, potávky, konkurenční situace na trhu a další interní faktory úspěchu zkoumaných podniků.
Anglicky
Chapter describes the factors of success of construction enterprises in the Czech republic. It is concerned on the used strategies, demand, competition and others internal factors of success.
Návaznosti
M00200, interní kód MU |
|