C 2013

Faktory úspěchu

ODEHNALOVÁ, Pavla

Základní údaje

Originální název

Faktory úspěchu

Název česky

Faktory úspěchu

Název anglicky

Factors of succes

Vydání

1. vyd. Brno, Rozvoj malých a středních podniků v příhraničních oblastech, od s. 61-71, 11 s. Rozvoj malých a středních podniků v příhraničních oblastech, 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita a FH Wien WKW

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-6656-4

Klíčová slova anglicky

factors of succes; strategies; demand; competition

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2014 13:03, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

Kapitola popisuje faktory úspěchu stavebních podniků v České republice. Jedná se zejména o popis strategií, potávky, konkurenční situace na trhu a další interní faktory úspěchu zkoumaných podniků.

Anglicky

Chapter describes the factors of success of construction enterprises in the Czech republic. It is concerned on the used strategies, demand, competition and others internal factors of success.

Návaznosti

M00200, interní kód MU
Název: Rozvoj malých a středních podniků v příhraničních oblastech (Akronym: malé a střední podniky)
Investor: Úřad spolkové vlády Dolního Rakouska, Rozvoj malých a středních podniků v příhraničních oblastech, 1. Socioekonomický rozvoj, cestovní ruch a transfer knowhow