2013
Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu
VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Autoři
Vydání
1. vyd., 1.dotisk. Brno, 279 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Editorství odborné knihy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-210-6678-6
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání, inkluzivná didaktika, inkluzivní vyučování, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, inkluzivní škola, speciálněpedagogická podpora
Klíčová slova anglicky
inclusive education, inclusive didactics, inclusive teaching, pupils with special educational needs, inclusive schools, special education support services
Změněno: 17. 4. 2014 14:46, Mirka Neubauerová
V originále
Odborná publikace „Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu“ je dílem akademických pracovníků Masarykovy univerzity pod vedením Miroslavy Bartoňové a Marie Vítkové, kteří intenzivně řeší v letech 2013–2015 problematiku mezioborového výzkumného projektu MUNI/M/0012/2013 na téma Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. V projektu je řešeno téma inkluze jako interdisciplinární problém, který umožňuje řešitelům jeho komplexnější uchopení bez limitu oborovosti.
Anglicky
The book Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools is the work of academics from Masaryk University managed by Miroslava Bartoňová and Marie Vítková. The academics are intensively addressing the issues covered in the interdisciplinary research project Inclusion in Schools as an Interdisciplinary Issue.Basis, Conditions and Strategies for Implementation during 2013–2015. The project is addressing the topic of inclusion as an interdisciplinary issue, which allows the researchers its comprehensive grasp without the limits of one field.