ČERNÝ, Michal, Dagmar CHYTKOVÁ, Pavlína MAZÁČOVÁ a Gabriela ŠIMKOVÁ. Přechodový model informační gramotnosti II. ITlib. Informačné technológie a knižnice. Bratislava: Centrum vedecko-technických informácií SR, 2014, roč. 2014, č. 1, s. 65-72. ISSN 1336-0779.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přechodový model informační gramotnosti II.
Název anglicky The Transition model of Information Literacy II.
Autoři ČERNÝ, Michal, Dagmar CHYTKOVÁ, Pavlína MAZÁČOVÁ a Gabriela ŠIMKOVÁ.
Vydání ITlib. Informačné technológie a knižnice, Bratislava, Centrum vedecko-technických informácií SR, 2014, 1336-0779.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Informační gramotnost; informační vzdělávání; kurz; model
Klíčová slova anglicky Information literacy; information education; course; model
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 23. 4. 2014 09:22.
Anotace
Článek se věnuje implementaci přechodového modelu informační gramotnosti do vysokoškolského informačního vzdělávání a reflektuje také jeho použitelnost pro nižší stupně vzdělání. Měl by tak sloužit jako určitý výchozí rámec pro tvorbu dalších informačně vzdělávacích aktivit.
Anotace anglicky
The papers presented the implementation of the Transition model of Information Literacy in higher education and information also reflects its applicability to a lower level of education. It should thus serve as a starting framework for the creation of other information, educational activities.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0241, interní kód MUNázev: Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU (Akronym: CEINVE)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 08:12