OPATŘILOVÁ, Dagmar. New trends in approach and support of pupils with severe disabilities outlines educational problems. In 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications“. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název New trends in approach and support of pupils with severe disabilities outlines educational problems
Název česky Nové trendy v přístupech a podpoře žáků s těžkým zdravotním postižením
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar.
Vydání 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications“. 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Žák s těžkým zdravotním postižením; základní škola speciální; edukace; výzkum
Klíčová slova anglicky Pupil with severe disabilities; special school, education; research
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 6. 5. 2014 10:25.
Anotace
The paper with the title „New trends in approach and support of pupils with severe disabilities outlines educational problems“ outlines educational problems. Defined are new trends and approaches to education of the specific aim group of pupils in the Czech Republic, defined are specifics of education and highlighted special needs of these pupils. The present paper summarises the results of the research project MSM0021622443 „Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education“
Anotace česky
Příspevek s názvem „Nové trendy v přístupech a podpoře žáků s těžkým zdravotním postižením“ byl věnován problematice vzdělávání. Příspěvek stručně charakterizoval nové trendy v přístupech ke vzdělávání u cílové skupiny v ČR, prezentoval specifické přístupy v edukaci a upozorňoval na speciální vzdělávací potřeby těchto žáků. Příspěvek dále prezentoval část výzkumného projektu, který byl v ČR realizován v letech v rámci výzkumného záměru MSM0021622443 „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 09:36