Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1188379, author = {Sliacky, Jiří}, article_number = {2}, keywords = {Teaching situation ; teaching style ; Physical Education}, language = {cze}, issn = {0323-0449}, journal = {Komenský}, title = {Výuková situace : Driblinkem mezi didaktickými řídicími styly aneb Kdopak by se spektra bál}, volume = {roč. 138}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1188379 AU - Sliacky, Jiří PY - 2013 TI - Výuková situace : Driblinkem mezi didaktickými řídicími styly aneb Kdopak by se spektra bál JF - Komenský VL - roč. 138 IS - 2 SP - 36-42 EP - 36-42 PB - Masarykova univerzita SN - 03230449 KW - Teaching situation KW - teaching style KW - Physical Education N2 - Cílem předkládaného příspěvku je ukázat, jak mohou učitelem použité didaktické řídicí styly ovlivňovat kvalitu výuky tělesné výchovy. Příspěvek přináší nejprve popis výukové situace z výuky tělesné výchovy dívek v 6. ročníku základní školy. Dívky v jejím rámci nacvičují správnou techniku basketbalového driblinku na místě i v pohybu. Uvedená situace byla následně podrobena analýze z hlediska využití didaktických řídicích stylů. Na základě provedené analýzy byla z pohledu kvalitativního hodnocení výukových situací označena jako nerozvinutá. Proto byla následně navržena alternativní úprava výukové situace, která zahrnovala použití dalších dvou didaktických řídicích stylů. Závěry z přezkoumání této navržené alterace vedly k posunu kvalitativního hodnocení výukové situace na úroveň rozvíjející. ER -
SLIACKY, Jiří. Výuková situace : Driblinkem mezi didaktickými řídicími styly aneb Kdopak by se spektra bál. \textit{Komenský}. Masarykova univerzita, 2013, roč. 138, č.~2, s.~36-42. ISSN~0323-0449.
|