D 2014

Hands-on Activities as a Support of Re-education of Students with Specific Learning Disabilities in Science and Mathematics Education

PAVLÍČKOVÁ, Lenka a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Hands-on Activities as a Support of Re-education of Students with Specific Learning Disabilities in Science and Mathematics Education

Název česky

Hands-on aktivity jako podpora reedukace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v přírodovědném a matematickém vzdělávání

Autoři

Vydání

Braga, 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society, od s. 103-108, 6 s. 2014

Nakladatel

The Hands-on Science Network

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Portugalsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-989-98032-5-1

Klíčová slova česky

Hands-on aktivity; reedukace; přírodovědné a matematické vzdělávání; specifické učební dysfunkce

Klíčová slova anglicky

Hands-on activities; re-education;science and mathematics education; specific learning disabilities.

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 21. 2. 2015 07:54, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Specific learning disabilities are the inability to learn to read, write and count. We can use hands-on activities for the re-education and development of these functions in science and mathematics education. The study is presenting design-based research outcomes in the form of special developed hands-on activities.

Česky

Specifické poruchy učení mají podobu neschopnosti číst, psát a počítat. Lze použít hands-on aktivity pro reedukaci a rozvoj těchto funkcí v přírodovědném a matematickém vzdělávání. Studie prezentuje výstupy konstrukčního výzkumu ve formě speciálně vyvinutých hands-on aktivit.