2014
Hands-on Activities as a Support of Re-education of Students with Specific Learning Disabilities in Science and Mathematics Education
PAVLÍČKOVÁ, Lenka a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Hands-on Activities as a Support of Re-education of Students with Specific Learning Disabilities in Science and Mathematics Education
Název česky
Hands-on aktivity jako podpora reedukace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v přírodovědném a matematickém vzdělávání
Autoři
PAVLÍČKOVÁ, Lenka a Josef TRNA
Vydání
Braga, 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society, od s. 103-108, 6 s. 2014
Nakladatel
The Hands-on Science Network
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Portugalsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-989-98032-5-1
Klíčová slova česky
Hands-on aktivity; reedukace; přírodovědné a matematické vzdělávání; specifické učební dysfunkce
Klíčová slova anglicky
Hands-on activities; re-education;science and mathematics education; specific learning disabilities.
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 21. 2. 2015 07:54, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Specific learning disabilities are the inability to learn to read, write and count. We can use hands-on activities for the re-education and development of these functions in science and mathematics education. The study is presenting design-based research outcomes in the form of special developed hands-on activities.
Česky
Specifické poruchy učení mají podobu neschopnosti číst, psát a počítat. Lze použít hands-on aktivity pro reedukaci a rozvoj těchto funkcí v přírodovědném a matematickém vzdělávání. Studie prezentuje výstupy konstrukčního výzkumu ve formě speciálně vyvinutých hands-on aktivit.