KREJČOVÁ, Elena. Ezikăt na predizbornata kampanija v Bălgarija i Čehija - shodstva i različija. Jubilejni Paisievi četenija. Universitetăt – akademična karta na sveta. Plovdiv, 3–4 noemvri 2011. Naučni trudove, 2011 – Filologija. Plovdiv: Universitetsko izdatelstvo „Paisij Chilendarski“, 2012, roč. 49, č. 1, s. 246-262. ISSN 0861-0029.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ezikăt na predizbornata kampanija v Bălgarija i Čehija - shodstva i različija
Název česky Jazyk předvolební kampaně v Bulharsku a v Česku - shody a rozdíly
Název anglicky The language of pre-election campaignes in Bulgaria and Czechia - comparison of their features
Autoři KREJČOVÁ, Elena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Jubilejni Paisievi četenija. Universitetăt – akademična karta na sveta. Plovdiv, 3–4 noemvri 2011. Naučni trudove, 2011 – Filologija, Plovdiv, Universitetsko izdatelstvo „Paisij Chilendarski“ 2012, 0861-0029.
Další údaje
Originální jazyk bulharština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/12:00076318
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky politický jazyk; politiská kampaň
Klíčová slova anglicky political speech; political campaigning
Štítky Bulgarian language, political language, RIV - zkontrolováno, rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D., učo 23084. Změněno: 14. 11. 2016 10:31.
Anotace
Tekstăt predstavja specifični čerti na političeskata reč, realizirani v predizbornite kampanii v Bălgarija i Čehija v reklamite na bilbordovete.
Anotace česky
Text prezentuje specifické rysy politické řeči, především v předvolebních kampaních v Bulharsku a v Česku, vyjádřených v reklamách na billboardech. Hledají se společné a odlišné rysy mezi oběma jazyky v politické komunikaci.
Anotace anglicky
The paper deals with the specific features of political language (mainly in election campaigns) on billboards in Bulgaria and Czechia. It tries to find common features and differences between the chosen means for political persuation.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 06:26