KRATOCHVÍLOVÁ, Jana a Jiří HAVEL. Terms of Inclusive Education in Primary Schools - National and School Curriculum. Online. In Jesus Garcia Laborda. Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 141. Amsterodam: Elsevier Ltd, 2014, s. 337-341. ISSN 1877-0428. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.05.058.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Terms of Inclusive Education in Primary Schools - National and School Curriculum
Název česky Podmínky inkluzivního vzdělávání v primárních školách - národní a školní kurikulum
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří HAVEL (203 Česká republika, domácí).
Vydání Amsterodam, Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 141, od s. 337-341, 5 s. 2014.
Nakladatel Elsevier Ltd
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Nizozemské království
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00076344
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1877-0428
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.05.058
UT WoS 000345351800056
Klíčová slova česky Primární vzdělávání; národní kurikulum; školní vzdělávací program; podmínky inkluzivního vzdělávání
Klíčová slova anglicky Primary education; national curriculum; school educational program; conditions of inclusive education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 26. 3. 2015 10:15.
Anotace
In this paper, we bring a summary of the results of qualitative and quantitative analysis of data that are obtained both from the current educational legislation and from curricula sample of Czech primary schools. We focused on the chapters in which these schools declare their options in terms of the teaching of pupils with special educational needs. The result of the comparison is not only to describe the current situation, but also a proposal to optimize the structure and content of these chapters.
Anotace česky
V článku přinášíme shrnutí výsledků kvalitativní a kvantitativní analýzy údajů, které jsme získali jak ze současné školské legislativy, tak ze školních vzdělávacích programů vzorku českých základních škol. Zaměřili jsme se na kapitoly, ve kterých tyto školy deklarují své možnosti, pokud jde o výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Výsledkem srovnání je nejen popis současné situace, ale také návrh na optimalizaci struktury a obsahu těchto kapitol.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 06:06