STAUDKOVÁ, Hana. Využívání ICT v terciárním vzdělávání optikou výzkumů. In XXII. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu. "Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí", Olomouc. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využívání ICT v terciárním vzdělávání optikou výzkumů
Název anglicky ICT Usage in Tertiary Education from the Empirical Research Perspective
Autoři STAUDKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání XXII. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu. "Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí", Olomouc, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí
Kód RIV RIV/00216224:14210/14:00076419
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky ICT in education; tertiary education; education technology
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 22:21.
Anotace
Příspěvek se věnuje současným výzkumným nálezům, které se týkají využívání ICT při studiu v terciárním vzdělávání. Soustředí se především na výzkum proměn učení v souvislosti s využíváním digitálních technologií.
Anotace anglicky
This contribution deals with current research findings concerning the use of ICT in student´s studies in tertiary education. It focuses mainly on research of learning with the use of digital technologies.
Návaznosti
MUNI/A/0820/2013, interní kód MUNázev: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 19:28