Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1197374, author = {Hloušková, Lenka and Trnková, Kateřina and Lazarová, Bohumíra and Pol, Milan}, booktitle = {Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí. Konference České asociace pedagogického výzkumu, Olomouc, 8.-10. 9. 2014}, keywords = {inclusive education; case study; basic school; vision of the school}, language = {cze}, title = {Inkluze v základní škole: případová studie}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 1197374 AU - Hloušková, Lenka - Trnková, Kateřina - Lazarová, Bohumíra - Pol, Milan PY - 2014 TI - Inkluze v základní škole: případová studie KW - inclusive education KW - case study KW - basic school KW - vision of the school N2 - V příspěvku se zaměřujeme na vedení školy jako klíčového aktéra implementace inovací a rozvoje škol, konkrétně aktéra zavádění konceptu inkluze do života škol. Na případové studii jedné základní školy ukazujeme, jakou roli na vybrané základní škole hraje koncept inkluze ve vizi vedení školy i ve sdílené vizi školy, jak vedení dané školy podporuje sdílení a naplňování představ o inkluzivním vzdělávání a jaké dopady mají představy vedení školy o inkluzivním vzdělávání na procesy plánování ve škole. ER -
HLOUŠKOVÁ, Lenka, Kateřina TRNKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ a Milan POL. Inkluze v základní škole: případová studie. In \textit{Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí. Konference České asociace pedagogického výzkumu, Olomouc, 8.-10. 9. 2014}. 2014.
|