VYSKOČIL, Marek. Public awareness of social innovation in the Czech Republic. Online. In TEPSIE Newsletter. 2014, [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Public awareness of social innovation in the Czech Republic
Autoři VYSKOČIL, Marek (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání TEPSIE Newsletter, 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW http://www.tepsie.eu
Kód RIV RIV/00216224:14560/14:00076459
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky Social innovation; Czech Republic; awareness
Změnil Změnil: Ing. Marek Vyskočil, učo 323117. Změněno: 10. 2. 2015 16:21.
Anotace
Social innovation is a relatively new topic in the Czech Republic. Although awareness has increased in the last few years, it is not surprising that public recognition and support of social innovation is still in the early stages. The article shows the first signs in the Czech Republic that are supporting and enhancing research and application of Social innovation by selection of cases in form of funding programs, research centers and supporting foundations.
Návaznosti
MUNI/A/0831/2013, interní kód MUNázev: Neziskové organizace v procesu sociálních inovací (Akronym: NOPSI)
Investor: Masarykova univerzita, Neziskové organizace v procesu sociálních inovací, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 16:00