D 2014

Vybrané otázky didaktiky praktického vyučování – přístupy k vymezení a strukturaci jako vědecké a studijní disciplíny

PECINA, Pavel

Základní údaje

Originální název

Vybrané otázky didaktiky praktického vyučování – přístupy k vymezení a strukturaci jako vědecké a studijní disciplíny

Název česky

Vybrané otázky didaktiky praktického vyučování – přístupy k vymezení a strukturaci jako vědecké a studijní disciplíny

Autoři

Vydání

Dubnica nad Váhom, 8.didaktická konferencia,zborník príspevkov, od s. 127-131, 5 s. 2014

Nakladatel

Dubnický technologický inštitut v Dubnici nad Váhom

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-89732-01-2

Klíčová slova anglicky

the current state of the topic, the concept of interdisciplinarity and practical didactic teaching, scholarship and erudition practical didactic teaching, didactic structuring of Practice.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 9. 2014 15:35, doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.

Anotace

V originále

Předložená studie je věnována otázkám oborové didaktiky praktického vyučování pro střední odborné školy. V úvodní části příspěvku je definován cíl příspěvku, jsou vymezeny otázky, na které dále hledáme odpovědi, je shrnut aktuální stav řešení dané problematiky a je uvedena strukturace studie. Dále se věnujeme otázkám pojetí didaktiky praktického vyučování, interdisciplinaritě didaktiky praktického vyučování a strukturaci didaktiky praktického vyučování.