2014
Vybrané otázky didaktiky praktického vyučování – přístupy k vymezení a strukturaci jako vědecké a studijní disciplíny
PECINA, PavelZákladní údaje
Originální název
Vybrané otázky didaktiky praktického vyučování – přístupy k vymezení a strukturaci jako vědecké a studijní disciplíny
Název česky
Vybrané otázky didaktiky praktického vyučování – přístupy k vymezení a strukturaci jako vědecké a studijní disciplíny
Autoři
Vydání
Dubnica nad Váhom, 8.didaktická konferencia,zborník príspevkov, od s. 127-131, 5 s. 2014
Nakladatel
Dubnický technologický inštitut v Dubnici nad Váhom
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-89732-01-2
Klíčová slova anglicky
the current state of the topic, the concept of interdisciplinarity and practical didactic teaching, scholarship and erudition practical didactic teaching, didactic structuring of Practice.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 9. 2014 15:35, doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
Anotace
V originále
Předložená studie je věnována otázkám oborové didaktiky praktického vyučování pro střední odborné školy. V úvodní části příspěvku je definován cíl příspěvku, jsou vymezeny otázky, na které dále hledáme odpovědi, je shrnut aktuální stav řešení dané problematiky a je uvedena strukturace studie. Dále se věnujeme otázkám pojetí didaktiky praktického vyučování, interdisciplinaritě didaktiky praktického vyučování a strukturaci didaktiky praktického vyučování.