D 2014

LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení

TROJAN, Jakub, Jana BILÍKOVÁ a Lucie HALÁSOVÁ

Základní údaje

Originální název

LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení

Název česky

LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení

Autoři

TROJAN, Jakub, Jana BILÍKOVÁ a Lucie HALÁSOVÁ

Vydání

1. vyd. Uherské Hradiště, Metody a postupy ke zkvalitnění výuky krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací II, od s. 297-302, 6 s. 2014

Nakladatel

Fakulta logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-7454-412-5

Klíčová slova česky

E-learning; vzdělávání; participace; nové nástroje; Moodle

Klíčová slova anglicky

E-learning; education; participation; new tools; Moodle

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 9. 2014 21:24, RNDr. Jakub Trojan, MSc, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřen na představení moderních e-learningových nástrojů pro výuku specializovaných předmětů krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací a jejich adaptaci na Fakultě logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Diskutovány jsou především nástroje umožňující interaktivní a kolaborativní práci studentů stejně jako limity a bariéry spojené s využíváním e-learningových nástrojů obecně.

Česky

Příspěvek je zaměřen na představení moderních e-learningových nástrojů pro výuku specializovaných předmětů krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací a jejich adaptaci na Fakultě logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Diskutovány jsou především nástroje umožňující interaktivní a kolaborativní práci studentů stejně jako limity a bariéry spojené s využíváním e-learningových nástrojů obecně.