TROJAN, Jakub, Jana BILÍKOVÁ a Lucie HALÁSOVÁ. LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení. In Ing. Jan Strohmandl. Metody a postupy ke zkvalitnění výuky krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací II. 1. vyd. Uherské Hradiště: Fakulta logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2014, s. 297-302. ISBN 978-80-7454-412-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení
Název česky LMS Moodle jako podpora výuky studentů na Fakultě logistiky a krizového řízení
Autoři TROJAN, Jakub, Jana BILÍKOVÁ a Lucie HALÁSOVÁ.
Vydání 1. vyd. Uherské Hradiště, Metody a postupy ke zkvalitnění výuky krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací II, od s. 297-302, 6 s. 2014.
Nakladatel Fakulta logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-7454-412-5
Klíčová slova česky E-learning; vzdělávání; participace; nové nástroje; Moodle
Klíčová slova anglicky E-learning; education; participation; new tools; Moodle
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Jakub Trojan, MSc, Ph.D., učo 151236. Změněno: 16. 9. 2014 21:24.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na představení moderních e-learningových nástrojů pro výuku specializovaných předmětů krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací a jejich adaptaci na Fakultě logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Diskutovány jsou především nástroje umožňující interaktivní a kolaborativní práci studentů stejně jako limity a bariéry spojené s využíváním e-learningových nástrojů obecně.
Anotace česky
Příspěvek je zaměřen na představení moderních e-learningových nástrojů pro výuku specializovaných předmětů krizového řízení a přípravy obyvatelstva na řešení krizových situací a jejich adaptaci na Fakultě logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Diskutovány jsou především nástroje umožňující interaktivní a kolaborativní práci studentů stejně jako limity a bariéry spojené s využíváním e-learningových nástrojů obecně.
Anotace anglicky
The paper focuses on the performance of modern e-learning tools for teaching specialized courses in crisis management and preparing the population for crisis situations and their adaptation in the Faculty of Logistics and Crisis Management at Tomas Bata University in Zlin. We discuss tools that allow interactive and collaborative student work as well as the limits and barriers associated with the use of e-learning tools in general.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 03:19