PACHOLÍK, Viktor. Halliwickův koncept plavecké výuky. In Dagmar Trávníková. Vybrané aplikované pohybové aktivity (Teorie a praxe). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 99-112. ISBN 978-80-210-6719-6. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Halliwickův koncept plavecké výuky
Název anglicky The Halliwick Concept
Autoři PACHOLÍK, Viktor (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vybrané aplikované pohybové aktivity (Teorie a praxe), od s. 99-112, 14 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14510/14:00076525
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-210-6719-6
Klíčová slova česky osoby s tělesným postižením; sport osob s tělesným postižením; Halliwickův koncept plavecké výuky; desetibodový program
Klíčová slova anglicky people with physical disability; sport for the physically disabled; The Halliwick Swimming Concept; The Ten Point Programme
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Změněno: 13. 3. 2015 14:35.
Anotace
Ve výuce plavání osob s postižením je třeba uplatňovat specifické postupy na rozdíl od běžné plavecké výuky. Tato skutečnost je dána nejen specifiky postižení, ale také individuálními možnostmi plavce. Jednou z možností plavecké výuky postižených osob je Halliwickův koncept. Tato metoda je zaměřená na práci s osobami s postižením, možnosti jejího využití jsou však daleko širší. Text představuje samotný Halliwickův koncept plavecké výuky i možnosti jeho využití. Text vznikl v rámci řešení projektu OP VK CZ.1.07/2.4.00/17.0037 „Rozvoj v oblasti pedagogicko-výzkumných aktivit na Katedře společenských věd ve sportu na FSpS MU“.
Anotace anglicky
In the learning with disabled we need to use specific methods in comparison to normal swimming lessons. This fact is not just from the type of disability, but also from the individual possibilities of a swimmer. One of the methods one applies in the swimming lessons with disabled people is the Hallivick concept. This method is based on the work with disabled, but its appliance in far greater. We would like introduce the Halliwick concept in this text and its usage in praxes. This text has been written within a project OP VK CZ.1.07/2.4.00/17.0037 "Development of Pedagogical and Research Activities within the Department of Social Sciences in Sport at the FSpS MU"
Návaznosti
CZ.1.07/2.4.00/17.0037, interní kód MUNázev: Rozvoj v oblasti pedagogicko-výzkumných aktivit na Katedře společenských věd ve sportu na FSpS MU (Akronym: Psychomotorika)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Rozvoj v oblasti pedagogicko-výzkumných aktivit na Katedře společenských věd ve sportu na FSpS MU, 2.4 Partnerství a sítě
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 10:42