TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Family Science Education and Inquiry Based Science Education. Online. In C. P. Constantinou, N. Papadouris, A. Hadjigeorgiou. E-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Part 3. Nicosia: European Science Education Research Association, 2014, s. 167-175. ISBN 978-9963-700-77-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Family Science Education and Inquiry Based Science Education
Název česky Rodinné přírodovědné vzdělávání a IBSE
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Nicosia, E-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Part 3, od s. 167-175, 9 s. 2014.
Nakladatel European Science Education Research Association
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Kypr
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00076545
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-9963-700-77-6
Klíčová slova česky rodinné přírodovědné vzdělávání; IBSE; motivace; jednoduché experimenty
Klíčová slova anglicky family science education; inquiry-based science education; motivation; simple experiments
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 21:46.
Anotace
The study presents the results of our research: new motivational strategy - the combination of family science education and inquiry-based science education. According to our findings (we used design-based research method), family science education has got a strong motivational effect. The combination of family science education and inquiry-based science education has got a very strong motivational effect. We are presenting findings of our design-based research which confirm this statement.
Anotace česky
Studie prezentuje výsledky našeho výzkumu: novou motivační strategii - kombinaci rodinného přírodovědného vzdělávání a IBSE. Podle našeho zjištění (použili jsme výzkumnou metodu konstrukčního výzkumu) má rodinné přírodovědné vzdělávání silný motivační efekt. prezentujeme výsledky konstrukčního výzkumu, který potvrzuje toto tvrzení.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 08:24