D 2014

Úloha e-testů ve výuce bulharštiny pro cizince

CVETANOVA CVETKOVA, Zornica

Základní údaje

Originální název

Úloha e-testů ve výuce bulharštiny pro cizince

Název anglicky

The Role of E-tests in Teaching Bulgarian for Foreigners

Autoři

CVETANOVA CVETKOVA, Zornica (100 Bulharsko, garant, domácí)

Vydání

Brno, Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě, od s. 405-411, 7 s. 2014

Nakladatel

Občanské sdružení Porta Balkanica

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14210/14:00076578

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-904846-7-2

Klíčová slova česky

e-learning; e-test; bulharština pro cizince

Klíčová slova anglicky

e-learning; e-test; Bulgarian for foreigners

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2015 12:57, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

Cílem tohoto článku je představit různé druhy otázek (cvičení), ze kterých se mohou e-testy skládat, s ohledem na úlohu, kterou v cizojazyčné výuce plní.

Anglicky

The goal of this paper is to introduce different types of questions, which could be part of an e-test in a language course, and to specify their function in the study process.

Návaznosti

MUNI/A/0790/2013, interní kód MU
Název: Současné trendy ve výzkumu slovanských literatur, jazyků a kultur (Akronym: SLAV2014)
Investor: Masarykova univerzita, Současné trendy ve výzkumu slovanských literatur, jazyků a kultur, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty