HAJNÁ, Zuzana a Kamil NEJEZCHLEB. Relevant Market Definition in Czech Case Law. In ADVANCES in Business-Related Scientific Research Conference (2014; Rome). 2014. ISBN 978-961-6347-54-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Relevant Market Definition in Czech Case Law
Autoři HAJNÁ, Zuzana a Kamil NEJEZCHLEB.
Vydání ADVANCES in Business-Related Scientific Research Conference (2014; Rome), 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Slovinsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-961-6347-54-9
Změnil Změnila: Ing. Mgr. Zuzana Hajná, Ph.D., učo 169967. Změněno: 4. 10. 2014 23:28.
Návaznosti
MUNI/A/0956/2013, interní kód MUNázev: Komplexní analýza aplikace ekonomických metod v soutěžním právu (příprava monografie) (Akronym: Ekonomické metody)
Investor: Masarykova univerzita, Komplexní analýza aplikace ekonomických metod v soutěžním právu (příprava monografie), DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 23:06