c 2014

Teorie francouzského verše

POUČOVÁ, Marcela, Beatrice Laurence VICAIRE a Marek STEHLÍK

Základní údaje

Originální název

Teorie francouzského verše

Název česky

Teorie francouzského verše

Název anglicky

The Theory of French Verse

Autoři

POUČOVÁ, Marcela, Beatrice Laurence VICAIRE a Marek STEHLÍK

Vydání

1. vydání. Brno, 2014

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

Písemnictví, masmedia, audiovize

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

francouzský veš; teorie verše; versifikace

Klíčová slova anglicky

French verse; verse theory; versification
Změněno: 23. 3. 2015 13:39, Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento multimediální elektronický výukový materiál si klade za úkol seznámit studenty francouzského jazyka na Ped F MU se základními pojmy teorie francouzského verše. Soustřeďuje se na definici základních pojmů a následně věnuje pozornost praktickým příkladům umožňujícím studentům samostatný vhled do problematiky. Multimedílní elektronický výukový materiál byl vytvořen ve spolupráci se Servisním střediskem pro e-learning na MU, Fakulty informatiky Masarykovy univerzity, Brno 2014

Anglicky

This multimedia electronic teaching material introduces the basic terms of French verse theory to the students of French Language in the Teaching Faculty at Masaryk University. Firstly the terms are explained and then, based on real examples, students will be able to gain their own understanding. This material was created in co-operation with the Service Centre for E-learning, Faculty of Informatics, Masaryk University, Brno 2014.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0041, interní kód MU
Název: Centrum interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení (Akronym: C-IME-SO)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání