ZOUNEK, Jiří. Být, či nebýt online: Pozitiva a negativa digitálních technologií ve vzdělávání. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Být, či nebýt online: Pozitiva a negativa digitálních technologií ve vzdělávání
Název anglicky To be or not to be online: Positives and negatives of digital technologies in education
Autoři ZOUNEK, Jiří.
Vydání 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky online technologie; vzdělávání; dospělí; výhody; nevýhody; výzkum;
Klíčová slova anglicky online technologies; education; adults; advantages; disadvantages; research;
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 10. 10. 2014 21:47.
Anotace
Přednáška se zaměřuje na možná pozitiva i negativa používání digitálních technologií ve vzdělávání. Obsahem je zamyšlení nad často uváděnými pozitivy a negativy. V této souvislosti autor rovněž poukáže na to, že zdravá míra pesimismu může být stejně důležitá jako zdůvodněný optimismus. Autor vychází z rozsáhlého studia českých i zahraničních odborných zdrojů, ale také z vlastních empirických výzkumů, které realizoval v posledních letech. V příspěvku se bude zabývat výhodami a možnými nevýhodami využití digitálních technologií z pohledu studenta, vyučujícího (lektora) i z hlediska institucionálního.
Anotace anglicky
The lecture deals with possible positive and negative experiences of using online technologies in teaching and learning (in adult education). The author also points out that some kind of pessimism can be just as important as justified optimism. The pros and cons of using online technologies in education are being examined from the point of view of students, teachers and institutions.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:14