k 2014

Sebereflexe profesních kompetencí studentů v projektové výuce

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Sebereflexe profesních kompetencí studentů v projektové výuce

Název anglicky

Self-reflection of the student professional competencies in project education

Vydání

Pedagogická diagnostika a evaluace 2014, 2014

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

projektová výuka; kompetence; sebereflexe

Klíčová slova anglicky

project teaching; competencies; self-reflection
Změněno: 10. 2. 2015 18:24, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

V prezentaci uvádím, jak jsou studenti oboru Učitelství 1. stupně ZŠ PdF MU na projektovou výuku připravováni, jak ji realizují a zejména, jak reflektují svoje kompetence k projektové výuce. Výsledky sebereflexe studentů presenčního studia vycházejí z kvantitativního dotazníkového šetření, které je zaměřeno na posouzení znalostí, dovedností, postojů a zkušeností studentů v závěrečné fázi výuky, po realizaci výukového projektu studenty v praxi.

Anglicky

In the presentation, I introduce how the students of the field Primary school teacher training at the Faculty of Education at the Masaryk University are trained for project teaching and how they implement and mainly reflect their competencies in project teaching. The results of self-reflection of full-time study programme students are based on a quantitative questionnaire survey which focuses on the evaluation of knowledge, skills, attitudes and experiences of students in the final stages of their education, after the implementation of a teaching project in practice.