2014
Sebereflexe profesních kompetencí studentů v projektové výuce
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Sebereflexe profesních kompetencí studentů v projektové výuce
Název anglicky
Self-reflection of the student professional competencies in project education
Autoři
Vydání
Pedagogická diagnostika a evaluace 2014, 2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
projektová výuka; kompetence; sebereflexe
Klíčová slova anglicky
project teaching; competencies; self-reflection
Změněno: 10. 2. 2015 18:24, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
V prezentaci uvádím, jak jsou studenti oboru Učitelství 1. stupně ZŠ PdF MU na projektovou výuku připravováni, jak ji realizují a zejména, jak reflektují svoje kompetence k projektové výuce. Výsledky sebereflexe studentů presenčního studia vycházejí z kvantitativního dotazníkového šetření, které je zaměřeno na posouzení znalostí, dovedností, postojů a zkušeností studentů v závěrečné fázi výuky, po realizaci výukového projektu studenty v praxi.
Anglicky
In the presentation, I introduce how the students of the field Primary school teacher training at the Faculty of Education at the Masaryk University are trained for project teaching and how they implement and mainly reflect their competencies in project teaching. The results of self-reflection of full-time study programme students are based on a quantitative questionnaire survey which focuses on the evaluation of knowledge, skills, attitudes and experiences of students in the final stages of their education, after the implementation of a teaching project in practice.