STAUDKOVÁ, Hana. Výzvy, příležitosti a nástrahy využívání online technologií očima studentů. In AEDUCA. Perspektivy technologií ve vzdělávání, Olomouc, 9.-10. října 2014. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výzvy, příležitosti a nástrahy využívání online technologií očima studentů
Název anglicky Challenges, opportunities and pitfalls of the use of online technologies from the students point of view
Autoři STAUDKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání AEDUCA. Perspektivy technologií ve vzdělávání, Olomouc, 9.-10. října 2014, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW 10. ročník mezinárodního festivalu vzdělávání dospělých
Kód RIV RIV/00216224:14210/14:00076808
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky ICT in education; learning process; tertiary education
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 22:24.
Anotace
Autorka se ve svém příspěvku zaměřuje na využívání digitálních technologií v procesu učení současné generace vysokoškolských studentů. Využívání online nástrojů otevírá nové perspektivy pro výuku a učení, ale zároveň s sebou nese i nezamýšlené důsledky. Příspěvek diskutuje mimo jiné otázky tzv. „tabuizovaného učení“.
Anotace anglicky
The author focuses on the use of digital technologies in the learning process of university students. Usage of online tools opens new perspectives for teaching and learning, but also brings unintended consequences. This paper discusses among other issues so called "taboo learning".
Návaznosti
MUNI/A/0820/2013, interní kód MUNázev: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 17:37