ČERNÝ, Michal. Daty řízený proces vzdělávání. ITlib. Informačné technológie a knižnice. Bratislava: Centrum vedecko-technických informácií SR, 2014, roč. 18, č. 3, s. 27-30. ISSN 1336-0779.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Daty řízený proces vzdělávání
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání ITlib. Informačné technológie a knižnice, Bratislava, Centrum vedecko-technických informácií SR, 2014, 1336-0779.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky daty řízené školství; informační systémy; e-learning; LMS; vzdělávání; pedagogika; big data
Klíčová slova anglicky data-driven education; information systems; e-learning; LMS; learning; education; big data
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 15. 10. 2014 09:07.
Anotace
Článek se věnuje problematice využití dat ve školství a to především z hlediska návrhu informačních systémů a jejich pedagogických a etických aspektů. Diskutována je problematika big data v edukačním procesu a vzdělávací politice, otázka adaptibilního vzdělávání a možností, které přináší. Důraz je kladen na propojení pedagogiky a informační vědy.
Anotace anglicky
This The paper discusses use of data in educationmainly in the design of information systems and their teaching and ethical aspects. Discussed the problems of big data in the process of education and educational policy, subject adaptibilního learning and the opportunities it brings. Emphasis is placed on linking education and information science.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0241, interní kód MUNázev: Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU (Akronym: CEINVE)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum informačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na MU, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2024 16:11