LAVIČKOVÁ, Hana. Jak podporují současné čítanky přímou práci žáků primární školy s uměleckým textem? In Počáteční čtení: čtu a stávám se čtenářem (cesty propojení výzkumu a praxe). 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak podporují současné čítanky přímou práci žáků primární školy s uměleckým textem?
Název česky Jak podporují současné čítanky přímou práci žáků primární školy s uměleckým textem?
Název anglicky How support reading-books primary school pupils in direct work with literary text?
Autoři LAVIČKOVÁ, Hana.
Vydání Počáteční čtení: čtu a stávám se čtenářem (cesty propojení výzkumu a praxe), 2014.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky čítanka, umělecký text, primární škola
Klíčová slova anglicky reading-book, artistic text, primary school
Změnil Změnila: Mgr. Hana Lavičková, Ph.D., učo 173654. Změněno: 19. 2. 2015 09:19.
VytisknoutZobrazeno: 25. 9. 2024 12:38