2014
Jak podporují současné čítanky přímou práci žáků primární školy s uměleckým textem?
LAVIČKOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Jak podporují současné čítanky přímou práci žáků primární školy s uměleckým textem?
Název česky
Jak podporují současné čítanky přímou práci žáků primární školy s uměleckým textem?
Název anglicky
How support reading-books primary school pupils in direct work with literary text?
Autoři
Vydání
Počáteční čtení: čtu a stávám se čtenářem (cesty propojení výzkumu a praxe), 2014
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
čítanka, umělecký text, primární škola
Klíčová slova anglicky
reading-book, artistic text, primary school
Změněno: 19. 2. 2015 09:19, Mgr. Hana Lavičková, Ph.D.