KESNER, Ladislav. Warburg/Arnheim effect. Linking cultural/social and perceptual psychology of art. Journal of Art Historiography. University of Birmingham, 2014, roč. 11, č. 2, s. 1-22. ISSN 2042-4752.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Warburg/Arnheim effect. Linking cultural/social and perceptual psychology of art.
Autoři KESNER, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Journal of Art Historiography, University of Birmingham, 2014, 2042-4752.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/14:00077189
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Warburg Arnheim; percepce; psychologie umění
Klíčová slova anglicky Warburg Arnheim; perception; psychology art
Štítky rivok
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Suchánek, Ph.D., učo 19371. Změněno: 20. 10. 2016 14:26.
Anotace
The article points to possible ways of bridging the gap between the kind of visual cultural and social psychology pursued by Warburg and the perceptual psychology that concerned Arnheim.
VytisknoutZobrazeno: 19. 3. 2024 06:43