2014
Na cestě k analytice učení a dolování z dat ve vzdělávání
JUHAŇÁK, LiborZákladní údaje
Originální název
Na cestě k analytice učení a dolování z dat ve vzdělávání
Název anglicky
On the road to Learning Analytics and Educational Data Mining
Autoři
JUHAŇÁK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
4. ročník interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE, Plzeň, 2014
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/14:00077299
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
analytika učení; dolování z dat; vzdělávání; e-learning
Klíčová slova anglicky
learning analytics; educational data mining; e-learning
Štítky
Změněno: 22. 3. 2015 21:37, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
Analytika učení a dolování z dat ve vzdělávání jsou významné vznikající oblasti výzkumu v rámci e-learningu a technologií podporovaného učení. Tato prezentace se bude probírat řadu souvisejících výzkumných oblastí, které sehrály významnou roli při formování analytiky učení a dolování z dat ve vzdělávání jakožto samostatných výzkumných oblastí. Prezentace se zaměří také na metody a nástroje stejně jako výzvy a obavy, které se v dosavadním rozvoji zmiňovaných oborů ukázaly jako důležité.
Anglicky
Learning analytics and Educational Data Mining are significant areas of research in the field of e-learning and technology-enhanced learning. This presentation will examine a variety of fields that have played an important role in the emergence of the fields of Learning analytics and Educational Data Mining. It will also point out a range of tools and methods as well as the main challenges and concerns that have become increasingly important topics of discussion through the development of this fields.
Návaznosti
MUNI/A/0820/2013, interní kód MU |
|