s 2014

Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás.

SYSLOVÁ, Zora a Veronika RODOVÁ

Základní údaje

Originální název

Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás.

Název anglicky

Pre-school education in theory and practice. What is the current situation in the Czech Republic and foreign bases for education with us.

Vydání

První. Brno, Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás. od s. 1 - 284, 284 s. 2014

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7370-8

Klíčová slova česky

předškolní vzdělávání; teorie; praxe; výzkum; zahraniční zkušenosti

Klíčová slova anglicky

preschool education; theory; practice; research; foreign experience
Změněno: 20. 2. 2015 11:12, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Anotace

V originále

Sborník obsahuje 4 hlavní referáty a 27 referátů ze 4 sekcí - Dítě v mateřské škole, Profesionalita učitele a její profesní rozvoj, Přístupy k předškolnímu vzdělávání a Edukační realita v mateřské škole. Příspěvky jsou prezentovány v jazyce českém, slovenském, polském a anglickém.

Anglicky

The collection contains four major papers and 27 papers of 4 sections - child in kindergarten, teacher professionalism and her professional development, access to early childhood education and educational reality in kindergarten. Papers are presented in Czech, Slovak, Polish and English.