2014
Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás.
SYSLOVÁ, Zora a Veronika RODOVÁZákladní údaje
Originální název
Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás.
Název anglicky
Pre-school education in theory and practice. What is the current situation in the Czech Republic and foreign bases for education with us.
Autoři
Vydání
První. Brno, Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás. od s. 1 - 284, 284 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7370-8
Klíčová slova česky
předškolní vzdělávání; teorie; praxe; výzkum; zahraniční zkušenosti
Klíčová slova anglicky
preschool education; theory; practice; research; foreign experience
Změněno: 20. 2. 2015 11:12, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
Sborník obsahuje 4 hlavní referáty a 27 referátů ze 4 sekcí - Dítě v mateřské škole, Profesionalita učitele a její profesní rozvoj, Přístupy k předškolnímu vzdělávání a Edukační realita v mateřské škole. Příspěvky jsou prezentovány v jazyce českém, slovenském, polském a anglickém.
Anglicky
The collection contains four major papers and 27 papers of 4 sections - child in kindergarten, teacher professionalism and her professional development, access to early childhood education and educational reality in kindergarten. Papers are presented in Czech, Slovak, Polish and English.