NOVOTNÝ, Jan a Jindřiška SVOBODOVÁ. Porozumění vědeckému přístupu. In Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů. 2014. ISBN 978-80-210-7493-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Porozumění vědeckému přístupu |
Název česky | Porozumění vědeckému přístupu |
Název anglicky | Understanding Science Approach |
Autoři | NOVOTNÝ, Jan a Jindřiška SVOBODOVÁ. |
Vydání | Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů, 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-7493-4 |
Klíčová slova česky | kritické myšlení, učitelství přírodních věd |
Klíčová slova anglicky | critical thinking, science education |
Změnil | Změnila: RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D., učo 384. Změněno: 6. 3. 2015 11:12. |
Anotace |
---|
Referát o vytvoření nového modulárního kurzu Jak pracuje věda a o rozsahu a zaměření studijní opory k tomuto kurzu. |
Anotace anglicky |
---|
New modular course How Science works is discussed. Study support dealing with differencies in scientific approach is presented. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.1.07/2.2.00/28.0182, interní kód MU | Název: Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 00:43